Розклад навчання
Літня школа тоталього маркетингу
06.07.2021
Вівторок
10.00 – 11.30
Знайомство з учасниками. Очікування. Що в процесі та на виході
11.30 – 11.45
Кава-перерва
11.45 – 13.15
Кейс: Optical Distortion
Борис Адамовський
Борис знає про маркетинг не лише з книжок. У складі Applied Group, яку він заснував, Борис має відношення до виведення на український ринок ряду компаній у різних сферах як: розробка ІТ-рішень, мобільні та Інтернет сервіси та навіть класична дистрибуція промислового обладнання. Також Борис був членом ради директорів у ряді міжнародних проектів KMCore, має досвід роботи у телекомунікаційних компаніях Голден Телеком, Фарлеп. Борис має дві академічні освіти, ступінь Executive MBA [kmbs], диплом ІМТА [Bled School of Management]. У своїй викладацькій практиці Борис надає перевагу обговоренню кейсів HBS [Harvard Business School].
13.15 – 14.30
Обідня перерва
14.30 16.00
Дизайн маркетингової стратегії
Олена Мальцева
ПРОФЕСОР З МАРКЕТИНГУ ТА ДИРКЕТОР З РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ, KMBS.

Викладач курсу «Стратегічний маркетинг» для ЕМВА та РМВА.

Автор та викладач програм управлінського розвитку «Літня школа тотального маркетингу», "Стратегічний маркетинг для топів", "Стратегічний маркетинг для маркетологів", середньо-термінова програма "Школа маркетингу".

Основний напрямок докладання професійних зусиль – стратегічний маркетинг, бренд-менеджмент, результативні інновації, дизайн клієнтської цінності. Викладання та стратегічні сесії.

Практичний та викладацький досвід: 20 років викладацького досвіду; 20 років управлінського досвіду на позиціях генерального та маркетинг-директора. Кандидат економічних наук. Має досвід викладання маркетингових курсів на МВА-програмах, а також на чисельних відкритих та корпоративних програмах. Серед клієнтів: українські та міжнародні компанії: Київстар, ДТЕК, Pepsico, Приватбанк, Укрсиббанк, Кредобанк, Укролія, Фармак, Артеріум, Здраво.

Очолювала видавничий будинок "Companion Group", та маркетингову функцію в бізнес-школі, видавничому бізнесі, у харчовому виробництві та консалтингу.

Курси викладання: "Стратегічний маркетинг", "Маркетинг-менеджмент", "Бренд-менеджмент".
16.00 – 16.15
Кава-перерва
16.15 – 17.45
Дизайн маркетингової стратегії
Олена Мальцева
ПРОФЕСОР З МАРКЕТИНГУ ТА ДИРКЕТОР З РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ, KMBS.

Викладач курсу «Стратегічний маркетинг» для ЕМВА та РМВА.

Автор та викладач програм управлінського розвитку «Літня школа тотального маркетингу», "Стратегічний маркетинг для топів", "Стратегічний маркетинг для маркетологів", середньо-термінова програма "Школа маркетингу".

Основний напрямок докладання професійних зусиль – стратегічний маркетинг, бренд-менеджмент, результативні інновації, дизайн клієнтської цінності. Викладання та стратегічні сесії.

Практичний та викладацький досвід: 20 років викладацького досвіду; 20 років управлінського досвіду на позиціях генерального та маркетинг-директора. Кандидат економічних наук. Має досвід викладання маркетингових курсів на МВА-програмах, а також на чисельних відкритих та корпоративних програмах. Серед клієнтів: українські та міжнародні компанії: Київстар, ДТЕК, Pepsico, Приватбанк, Укрсиббанк, Кредобанк, Укролія, Фармак, Артеріум, Здраво.

Очолювала видавничий будинок "Companion Group", та маркетингову функцію в бізнес-школі, видавничому бізнесі, у харчовому виробництві та консалтингу.

Курси викладання: "Стратегічний маркетинг", "Маркетинг-менеджмент", "Бренд-менеджмент".
17.45 ...
Формування команд. Робота в групах над «живим» кейсом.
07.07.2021
Середа
10.00 – 11.30
Маркетингові закони
Роман Гавриш
Викладач маркетингу в kmbs.

Керівний партнер агенції AIMBULANCE. Більш ніж 10 років у сфері інтернет-технологій та електронного маркетингу. Лектор і ведучий навчальних програм з електронного маркетингу в KMBS. Aimbulance – тричі найефективніше digital агенція в рейтингу Effie Awards Ukraine, номер 1 у дослідженні Advertiser's Choice і рейтингу «Digital агенція року» за 2014, 2015 та 2016 рік. У 2014 році AIMBULANCE стала фіналістом фестивалю рекламної креативності Cannes Lions. За результатами сезону 2013/2014 агенція зайняла 8-е місце в світовому рейтингу ефективності незалежних агенцій від EFFIE.
11.30 – 11.45
Кава-перерва
11.45 – 13.15
Як тактичні успіхи шкодять стратегічним перемогам
Роман Гавриш
Викладач маркетингу в kmbs.

Керівний партнер агенції AIMBULANCE. Більш ніж 10 років у сфері інтернет-технологій та електронного маркетингу. Лектор і ведучий навчальних програм з електронного маркетингу в KMBS. Aimbulance – тричі найефективніше digital агенція в рейтингу Effie Awards Ukraine, номер 1 у дослідженні Advertiser's Choice і рейтингу «Digital агенція року» за 2014, 2015 та 2016 рік. У 2014 році AIMBULANCE стала фіналістом фестивалю рекламної креативності Cannes Lions. За результатами сезону 2013/2014 агенція зайняла 8-е місце в світовому рейтингу ефективності незалежних агенцій від EFFIE.
13.15 – 14.30
Обідня перерва
14.30 16.00
Як зрозуміти споживача. JBTD підхід
Михайло Траверсе
Маркетолог, стратег і підприємець.

13 років досвіду в створенні та реалізації коммунікаційних і бренд-стратегій для міжнародних та локальних брендів. Серед клієнтів: NIVEA, Huggies, Kotex, Моршинська, Vodafone, туристичний офіс Женеви, The European Bank for Reconstruction and Development та інші. Реалізовані стратегії в різні роки, вісім разів відзначались нагородами Effie Awards.
16.00 – 16.15
Кава-перерва
16.15 – 17.45
4 сили, які впливають на рішення про зміну продукту
Михайло Траверсе
Маркетолог, стратег і підприємець.

13 років досвіду в створенні та реалізації коммунікаційних і бренд-стратегій для міжнародних та локальних брендів. Серед клієнтів: NIVEA, Huggies, Kotex, Моршинська, Vodafone, туристичний офіс Женеви, The European Bank for Reconstruction and Development та інші. Реалізовані стратегії в різні роки, вісім разів відзначались нагородами Effie Awards.
17.45 ...
Робота в групах над «живим» кейсом
08.07.2021
Четвер
09.00 10.30
Розуміння клієнта як джерело цінності. Кейс ПриватБанк
Володимир Соболєв
10.40 – 11.45
Бренд-стратегія
Альона Тараненко
11.45 – 12.00
Кава-перерва
12.00 – 13.30
Кейс: Mountain Man
Борис Адамовський
Борис знає про маркетинг не лише з книжок. У складі Applied Group, яку він заснував, Борис має відношення до виведення на український ринок ряду компаній у різних сферах як: розробка ІТ-рішень, мобільні та Інтернет сервіси та навіть класична дистрибуція промислового обладнання. Також Борис був членом ради директорів у ряді міжнародних проектів KMCore, має досвід роботи у телекомунікаційних компаніях Голден Телеком, Фарлеп. Борис має дві академічні освіти, ступінь Executive MBA [kmbs], диплом ІМТА [Bled School of Management]. У своїй викладацькій практиці Борис надає перевагу обговоренню кейсів HBS [Harvard Business School].
13.30 – 14.45
Обідня перерва
14.45 – 16.15
У пошуках джерела клієнтської цінності: перевірка гіпотез
Сергій Ноздрачов
ВИКЛАДАЧ kmbs. ВИКЛАДАЄ "ПІДПРИЄМНИЦТВО", "УПРАВЛІННЯ В СТАРТАПАХ", "ШКОЛА ГЛОБАЛЬНИХ РИНКІВ"

Професійний підприємець та інвестор з 25-річним досвідом. Співвласник компаній: «Грін-Трейд» (ТМ «Фільтри для води «Барьер»), «Імперія води» (та «Dewberry CZ» Czech Republic.

Має персональний досвід запуска проектів на ринках Китаю, Англії та Чехії. З 2011 по 2014 роки керував компанією «China Distribution Bridge» (дистрибуція фільтрів для воды в КНР), в Шанхаї. Випускник РМВА – 2 kmbs.

Навчався в Stanford Graduate Business School, бізнес школе CEIBS (Shanghai) та Gallup University (USA).

Gallup Certified Strengths and Entrepreneurship Coach.

Customer Development instructor.
16.15 – 16.30
Кава-перерва
16.30 – 18.00
Як виграти у big game: стратегія перемоги в часи змін
Сергій Ноздрачов
ВИКЛАДАЧ kmbs. ВИКЛАДАЄ "ПІДПРИЄМНИЦТВО", "УПРАВЛІННЯ В СТАРТАПАХ", "ШКОЛА ГЛОБАЛЬНИХ РИНКІВ"

Професійний підприємець та інвестор з 25-річним досвідом. Співвласник компаній: «Грін-Трейд» (ТМ «Фільтри для води «Барьер»), «Імперія води» (та «Dewberry CZ» Czech Republic.

Має персональний досвід запуска проектів на ринках Китаю, Англії та Чехії. З 2011 по 2014 роки керував компанією «China Distribution Bridge» (дистрибуція фільтрів для воды в КНР), в Шанхаї. Випускник РМВА – 2 kmbs.

Навчався в Stanford Graduate Business School, бізнес школе CEIBS (Shanghai) та Gallup University (USA).

Gallup Certified Strengths and Entrepreneurship Coach.

Customer Development instructor.
18.00 ...
Робота в групах над «живим» кейсом
09.07.2021
П'ятниця
09.00 – 10.00
Робота в групах над «живим» кейсом
10.00 – 11.30
Проривні продукти: як створюється цінність. Концепція проривних та магнетичних продуктів. Результативні інновації
Олена Мальцева
ПРОФЕСОР З МАРКЕТИНГУ ТА ДИРКЕТОР З РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ, KMBS.

Викладач курсу «Стратегічний маркетинг» для ЕМВА та РМВА.

Автор та викладач програм управлінського розвитку «Літня школа тотального маркетингу», "Стратегічний маркетинг для топів", "Стратегічний маркетинг для маркетологів", середньо-термінова програма "Школа маркетингу".

Основний напрямок докладання професійних зусиль – стратегічний маркетинг, бренд-менеджмент, результативні інновації, дизайн клієнтської цінності. Викладання та стратегічні сесії.

Практичний та викладацький досвід: 20 років викладацького досвіду; 20 років управлінського досвіду на позиціях генерального та маркетинг-директора. Кандидат економічних наук. Має досвід викладання маркетингових курсів на МВА-програмах, а також на чисельних відкритих та корпоративних програмах. Серед клієнтів: українські та міжнародні компанії: Київстар, ДТЕК, Pepsico, Приватбанк, Укрсиббанк, Кредобанк, Укролія, Фармак, Артеріум, Здраво.

Очолювала видавничий будинок "Companion Group", та маркетингову функцію в бізнес-школі, видавничому бізнесі, у харчовому виробництві та консалтингу.

Курси викладання: "Стратегічний маркетинг", "Маркетинг-менеджмент", "Бренд-менеджмент".
11.30 – 11.45
Кава-перерва
11.45 – 13.15
Як Корея перемогла у світовому шоу-бізнесі. Кейс: BTS
Олена Мальцева
ПРОФЕСОР З МАРКЕТИНГУ ТА ДИРКЕТОР З РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ, KMBS.

Викладач курсу «Стратегічний маркетинг» для ЕМВА та РМВА.

Автор та викладач програм управлінського розвитку «Літня школа тотального маркетингу», "Стратегічний маркетинг для топів", "Стратегічний маркетинг для маркетологів", середньо-термінова програма "Школа маркетингу".

Основний напрямок докладання професійних зусиль – стратегічний маркетинг, бренд-менеджмент, результативні інновації, дизайн клієнтської цінності. Викладання та стратегічні сесії.

Практичний та викладацький досвід: 20 років викладацького досвіду; 20 років управлінського досвіду на позиціях генерального та маркетинг-директора. Кандидат економічних наук. Має досвід викладання маркетингових курсів на МВА-програмах, а також на чисельних відкритих та корпоративних програмах. Серед клієнтів: українські та міжнародні компанії: Київстар, ДТЕК, Pepsico, Приватбанк, Укрсиббанк, Кредобанк, Укролія, Фармак, Артеріум, Здраво.

Очолювала видавничий будинок "Companion Group", та маркетингову функцію в бізнес-школі, видавничому бізнесі, у харчовому виробництві та консалтингу.

Курси викладання: "Стратегічний маркетинг", "Маркетинг-менеджмент", "Бренд-менеджмент".
Світлана Кукліч
13.15 – 14.45
Обідня перерва
14.45 – 16.15
Нові 3С успіху: Concept, Content, Communication
Світлана Кукліч
16.15 – 16.30
Кава-перерва
16.30 18.00
Чи можна масштабувати успіх?
10.07.2021
Субота
09.00 – 10.30
Бренд-комунікації
Олександр Коптєв
10:30 – 10:45
Кава-перерва
10:45 – 12:15
Велика ставка в бренд-комунікації: що зміниться, а що залишиться незмінним
Олександр Коптєв
12:15 – 12:30
Кава-перерва
12.30 14.00
Як впливати на розвиток компанії, якщо ви не СЕО
Сергій Коваленко
14.00 15.30
Обідня перерва та «останні правки до презентацій»
15.30 – 17.30
Презентація «живих» кейсів
17.30
Вручення сертифікатів + келих вина