Розклад навчання
Школа маркетингу, модуль 4
18.02.2021
Четвер
9:45–11:15
Кейс: Tweeter
Борис Адамовський
Борис знає про маркетинг не лише з книжок. У складі Applied Group, яку він заснував, Борис має відношення до виведення на український ринок ряду компаній у різних сферах як: розробка ІТ-рішень, мобільні та Інтернет сервіси та навіть класична дистрибуція промислового обладнання. Також Борис був членом ради директорів у ряді міжнародних проектів KMCore, має досвід роботи у телекомунікаційних компаніях Голден Телеком, Фарлеп. Борис має дві академічні освіти, ступінь Executive MBA [kmbs], диплом ІМТА [Bled School of Management]. У своїй викладацькій практиці Борис надає перевагу обговоренню кейсів HBS [Harvard Business School].
11:15–11:30
Кава-перерва
11:30–13:00
Кейс: Aqualiza
Борис Адамовський
Борис знає про маркетинг не лише з книжок. У складі Applied Group, яку він заснував, Борис має відношення до виведення на український ринок ряду компаній у різних сферах як: розробка ІТ-рішень, мобільні та Інтернет сервіси та навіть класична дистрибуція промислового обладнання. Також Борис був членом ради директорів у ряді міжнародних проектів KMCore, має досвід роботи у телекомунікаційних компаніях Голден Телеком, Фарлеп. Борис має дві академічні освіти, ступінь Executive MBA [kmbs], диплом ІМТА [Bled School of Management]. У своїй викладацькій практиці Борис надає перевагу обговоренню кейсів HBS [Harvard Business School].
13:00–14:30
Обід
14:30–16:00
Проривні продукти: чи можна спланувати прорив
Олена Мальцева
ПРОФЕСОР З МАРКЕТИНГУ ТА ДИРКЕТОР З РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ, KMBS.

Викладач курсу «Стратегічний маркетинг» для ЕМВА та РМВА.

Автор та викладач програм управлінського розвитку «Літня школа тотального маркетингу», "Стратегічний маркетинг для топів", "Стратегічний маркетинг для маркетологів", середньо-термінова програма "Школа маркетингу".

Основний напрямок докладання професійних зусиль – стратегічний маркетинг, бренд-менеджмент, результативні інновації, дизайн клієнтської цінності. Викладання та стратегічні сесії.

Практичний та викладацький досвід: 20 років викладацького досвіду; 20 років управлінського досвіду на позиціях генерального та маркетинг-директора. Кандидат економічних наук. Має досвід викладання маркетингових курсів на МВА-програмах, а також на чисельних відкритих та корпоративних програмах. Серед клієнтів: українські та міжнародні компанії: Київстар, ДТЕК, Pepsico, Приватбанк, Укрсиббанк, Кредобанк, Укролія, Фармак, Артеріум, Здраво.

Очолювала видавничий будинок "Companion Group", та маркетингову функцію в бізнес-школі, видавничому бізнесі, у харчовому виробництві та консалтингу.

Курси викладання: "Стратегічний маркетинг", "Маркетинг-менеджмент", "Бренд-менеджмент".
16:00–16:15
Кава-перерва
16:15–17:45
Результативні інновації. В пошуках можливості створення цінності
Олена Мальцева
ПРОФЕСОР З МАРКЕТИНГУ ТА ДИРКЕТОР З РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ, KMBS.

Викладач курсу «Стратегічний маркетинг» для ЕМВА та РМВА.

Автор та викладач програм управлінського розвитку «Літня школа тотального маркетингу», "Стратегічний маркетинг для топів", "Стратегічний маркетинг для маркетологів", середньо-термінова програма "Школа маркетингу".

Основний напрямок докладання професійних зусиль – стратегічний маркетинг, бренд-менеджмент, результативні інновації, дизайн клієнтської цінності. Викладання та стратегічні сесії.

Практичний та викладацький досвід: 20 років викладацького досвіду; 20 років управлінського досвіду на позиціях генерального та маркетинг-директора. Кандидат економічних наук. Має досвід викладання маркетингових курсів на МВА-програмах, а також на чисельних відкритих та корпоративних програмах. Серед клієнтів: українські та міжнародні компанії: Київстар, ДТЕК, Pepsico, Приватбанк, Укрсиббанк, Кредобанк, Укролія, Фармак, Артеріум, Здраво.

Очолювала видавничий будинок "Companion Group", та маркетингову функцію в бізнес-школі, видавничому бізнесі, у харчовому виробництві та консалтингу.

Курси викладання: "Стратегічний маркетинг", "Маркетинг-менеджмент", "Бренд-менеджмент".
19.02.2021
П'ятниця
9:30–11:00
Цінова політика для нового продукту. Кейс: Health Cruises
Олена Мальцева
ПРОФЕСОР З МАРКЕТИНГУ ТА ДИРКЕТОР З РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ, KMBS.

Викладач курсу «Стратегічний маркетинг» для ЕМВА та РМВА.

Автор та викладач програм управлінського розвитку «Літня школа тотального маркетингу», "Стратегічний маркетинг для топів", "Стратегічний маркетинг для маркетологів", середньо-термінова програма "Школа маркетингу".

Основний напрямок докладання професійних зусиль – стратегічний маркетинг, бренд-менеджмент, результативні інновації, дизайн клієнтської цінності. Викладання та стратегічні сесії.

Практичний та викладацький досвід: 20 років викладацького досвіду; 20 років управлінського досвіду на позиціях генерального та маркетинг-директора. Кандидат економічних наук. Має досвід викладання маркетингових курсів на МВА-програмах, а також на чисельних відкритих та корпоративних програмах. Серед клієнтів: українські та міжнародні компанії: Київстар, ДТЕК, Pepsico, Приватбанк, Укрсиббанк, Кредобанк, Укролія, Фармак, Артеріум, Здраво.

Очолювала видавничий будинок "Companion Group", та маркетингову функцію в бізнес-школі, видавничому бізнесі, у харчовому виробництві та консалтингу.

Курси викладання: "Стратегічний маркетинг", "Маркетинг-менеджмент", "Бренд-менеджмент".
11:00–11:15
Кава-перерва
11:15–12:45
Цінова політика для нового продукту vs для існуючого
Олена Мальцева
ПРОФЕСОР З МАРКЕТИНГУ ТА ДИРКЕТОР З РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ, KMBS.

Викладач курсу «Стратегічний маркетинг» для ЕМВА та РМВА.

Автор та викладач програм управлінського розвитку «Літня школа тотального маркетингу», "Стратегічний маркетинг для топів", "Стратегічний маркетинг для маркетологів", середньо-термінова програма "Школа маркетингу".

Основний напрямок докладання професійних зусиль – стратегічний маркетинг, бренд-менеджмент, результативні інновації, дизайн клієнтської цінності. Викладання та стратегічні сесії.

Практичний та викладацький досвід: 20 років викладацького досвіду; 20 років управлінського досвіду на позиціях генерального та маркетинг-директора. Кандидат економічних наук. Має досвід викладання маркетингових курсів на МВА-програмах, а також на чисельних відкритих та корпоративних програмах. Серед клієнтів: українські та міжнародні компанії: Київстар, ДТЕК, Pepsico, Приватбанк, Укрсиббанк, Кредобанк, Укролія, Фармак, Артеріум, Здраво.

Очолювала видавничий будинок "Companion Group", та маркетингову функцію в бізнес-школі, видавничому бізнесі, у харчовому виробництві та консалтингу.

Курси викладання: "Стратегічний маркетинг", "Маркетинг-менеджмент", "Бренд-менеджмент".
12:45–14:00
Обід
14:00–15:30
Стратегія та тактика зміни ціни
Олена Мальцева
ПРОФЕСОР З МАРКЕТИНГУ ТА ДИРКЕТОР З РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ, KMBS.

Викладач курсу «Стратегічний маркетинг» для ЕМВА та РМВА.

Автор та викладач програм управлінського розвитку «Літня школа тотального маркетингу», "Стратегічний маркетинг для топів", "Стратегічний маркетинг для маркетологів", середньо-термінова програма "Школа маркетингу".

Основний напрямок докладання професійних зусиль – стратегічний маркетинг, бренд-менеджмент, результативні інновації, дизайн клієнтської цінності. Викладання та стратегічні сесії.

Практичний та викладацький досвід: 20 років викладацького досвіду; 20 років управлінського досвіду на позиціях генерального та маркетинг-директора. Кандидат економічних наук. Має досвід викладання маркетингових курсів на МВА-програмах, а також на чисельних відкритих та корпоративних програмах. Серед клієнтів: українські та міжнародні компанії: Київстар, ДТЕК, Pepsico, Приватбанк, Укрсиббанк, Кредобанк, Укролія, Фармак, Артеріум, Здраво.

Очолювала видавничий будинок "Companion Group", та маркетингову функцію в бізнес-школі, видавничому бізнесі, у харчовому виробництві та консалтингу.

Курси викладання: "Стратегічний маркетинг", "Маркетинг-менеджмент", "Бренд-менеджмент".
15:30–15:45
Кава-перерва
15:45–17:15
Цінова політика
Денис Захаренко
Директор з маркетингу та продажу Укртелеком


20.02.2021
Субота
9:30–11:00
Маркетингова математика
Олексій Гавриш
11:00–11:15
Кава-перерва
11:15–12:45
Фінанси для маркетингу. Оцінка проектів
Олексій Гавриш
12:45–13:45
Обід
13:45–15:15
Стратегія створення і розвитку інноваційного продукту: кейс KABANOSY
Тарас Скорупський
Маркетинг-директор, «Дмитрук»
15:15–15:30
Кава-перерва
15:30–17:00
Кейс KABANOSY: майбутнє. Групова робота, презентації, обговорення рішень
Тарас Скорупський
Маркетинг-директор, «Дмитрук»