ОНЛАЙН-КОМПОНЕНТ ПРОГРАМИ
«РОЗВИТОК ЧЛЕНСЬКИХ БІЗНЕС-ОБ'ЄДНАНЬ УКРАЇНИ»
Програма включатиме щотижневі вебінари-консультації з провідними експертами kmbs.

Окрім того, щомісяця плануються події з циклів «Моя справа – моя країна» і «Держава та бізнес» в форматі інтерактивного спілкування з спікерами.

Також передбачено три дистанційних круглих столи у з керівниками іноземних бізнес-об'єднань малого та середнього бізнесу.

Метою програми є формування спільного смислового поля організацій-членів БО, а також заохочення та сприяння формуванню культури навчання та розвитку в бізнес-спільноті.
Суб-модуль
"Послуги з розвитку бізнесу"
Вебінари-консультації
Зустрічі циклу
«Моя справа – моя країна»
Зустрічі циклу
«Держава та бізнес»
Круглі столи
6 грудня
Понеділок
10.15 – 11.45
«Менеджмент бізнес-об'єднань»
Едуард Мальцев
ЗАСТУПНИК ДЕКАНА З ДОСЛІДЖЕНЬ ТА РОЗВИТКУ,
КЕРІВНИК PRESIDENTS` MBA

Голова Представництв іноземних компаній в Україні; комерційний директор; Голова Правління, Генеральний директор; член Наглядової ради; керівник проектів входу в ринок та запуску нового бізнесу. Співпрацював з компаніями: Louis Dreyfus Sugar; Tate & Lyle International; InvesCo Ceam; Efes Breweries International; CCMed International AG. Досвід викладання: Управлінські семінари та курси з корпоративного та стратегічного управління у бізнес-школі IBR — International Business Relations, компанії Strategic Consulting Group (SCG). Курси: «Персональний розвиток управлінця»; «Корпоративне управління»; «Організація»; «Магістерський проект»; «Концептуальне мислення». Має консалтинговий досвід: покращення взаємодії команд керівників; розбудова систем корпоративного управління; організація корпоративного навчання; аналіз ділових екосистем та розробка стратегій. Сфери наукових інтересів охоплюють організаційний дизайн та корпоративне управління; аналіз ділових екосистем, розбудову стратегій та бізнес-моделей; персональний розвиток управлінців: менеджерів, керівників та підприємців; технології організаційної взаємодії; технології навчання дорослих; дослідження кейс-методом.
11.45 – 12.00
Перерва
12.00 – 13.30
«Урядування та адвокація бізнес-об'єднань»
Олена Сапожкова
Професор Києво-Могилянської бізнес-школи, kmbs. Старший викладач катедри Менеджменту організацій Національного університету Києво-Могилянська Академія. Адвокат. Бізнес – медіатор.

Більше 20 років адвокатської практики (член Київської спілки адвокатів) та управлінського досвіду на посадах члена правління; члена наглядової ради, директорки та управляючої партнерки консалтингової фірми.

До сьогодні - член правління "Національної асоціації медіаторів України", член наглядової ради «Українська продовольча долина», керуючий партнер «Український форум діалогів».

Більше 20 років консалтингового досвіду у розбудові систем корпоративного управління, правового забезпечення інвестиційних проектів, проектів з М&А, концентрації, реструктуризації, будівництва та запуску промислових, переробних компаній, захисту майнових та немайнових прав, вирішення спорів в судовому порядку.

З 2013 року: альтернативне врегулювання конфліктів в сфері корпоративних відносин (бізнес - медіація).

5 років досвіду викладання курсів з корпоративного права та корпоративного управління Києво-Могилянської бізнес-школи (kmbs).

Сфера наукових інтересів. Дослідження підприємницьких екосистем, концептуальне моделювання створення та розвитку стратегічного партнерства в системі корпоративного управління.
13.30 – 14.30
Обід
14.30 – 16.00
«Фінансові аспекти функціонування і розвитку бізнес-об'єднань»
Вероніка Верба
Директор Інституту управлінського консультування КНЕУ, Certified Management Consultant (CMC), Associate Tutor of the Institute of Professional Financial Managers (London), віце-президент Всеукраїнської асоціації консультантів з управління (СМС - Ukraine), доктор економічних наук, професор кафедри менеджменту Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана.
16.00 – 16.15
Перерва
16.15 – 17.45
«Маркетинг бізнес-об'єднань»
Олена Мальцева
ПРОФЕСОР З МАРКЕТИНГУ ТА ДИРКЕТОР З РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ, KMBS.

Викладач курсу «Стратегічний маркетинг» для ЕМВА та РМВА.

Автор та викладач програм управлінського розвитку «Літня школа тотального маркетингу», "Стратегічний маркетинг для топів", "Стратегічний маркетинг для маркетологів", середньо-термінова програма "Школа маркетингу".

Основний напрямок докладання професійних зусиль – стратегічний маркетинг, бренд-менеджмент, результативні інновації, дизайн клієнтської цінності. Викладання та стратегічні сесії.

Практичний та викладацький досвід: 20 років викладацького досвіду; 20 років управлінського досвіду на позиціях генерального та маркетинг-директора. Кандидат економічних наук. Має досвід викладання маркетингових курсів на МВА-програмах, а також на чисельних відкритих та корпоративних програмах. Серед клієнтів: українські та міжнародні компанії: Київстар, ДТЕК, Pepsico, Приватбанк, Укрсиббанк, Кредобанк, Укролія, Фармак, Артеріум, Здраво.

Очолювала видавничий будинок "Companion Group", та маркетингову функцію в бізнес-школі, видавничому бізнесі, у харчовому виробництві та консалтингу.

Курси викладання: "Стратегічний маркетинг", "Маркетинг-менеджмент", "Бренд-менеджмент".
Графік вебінарів-консультацій – кожна середа 16.00
Зустрічі циклу «Моя справа – моя країна»
Зустрічі циклу «Держава та бізнес»
Дати круглих столів у онлайн форматі з керівниками іноземних бізнес-об'єднань малого та середнього бізнесу за темами будуть оголошені окремо.


Теми:
Розвиток організаційного потенціалу та управління БО
Розвиток фінансової стабільності БО шляхом впровадження та вдосконалення послуг для розвитку бізнесу (ПРБ)
Адвокація та ефективна співпраця з урядом на всіх рівнях
Конференція про завершення програми
Цей проєкт відбувається в рамках другої фази Проєкту ПРООН «Зміцнення членських бізнес-об'єднань мікро-, малих і середніх підприємств в Україні» у співпраці з Міністерством економіки України і за підтримки Швейцарії.