Школа освітніх управлінців
Навчальна програма для освітніх команд з державного та приватного секторів, які готові розпочати трансформацію своїх шкіл та освітніх середовищ з амбіцією впливати на розвиток району, міста чи своєї громади.
На програмі чекаємо: директорів шкіл, дошкільних, професійно-технічних та вищих закладів освіти, керівників управлінь освіти та засновників освітніх середовищ.
Старт:
Програма в розробці
Тривалість:
5 модулів по 4 дні
+ робота над проєктом змін
Вартість:
- 88 000 грн
- 21 000 грн - для державних установ
(можлива оплата частинами)
Місія проекту
Спільною командою Києво-Могилянської бізнес-школи та громадської спілки "Освіторія" ми прагнемо запустити системні зміни в українській освіті. Заради цього стартуємо четверту навчальну програму для освітніх управлінців, які готові переосмислювати свої підходи і розпочати трансформацію своїх навчальних закладів й освітніх систем з амбіцією виходити на рівень району, міста чи своєї громади.
Чекаємо на програмі
-
Керівників міських або районних управлінь освіти, директорів державних шкіл, які разом зі своїми командами прагнуть розпочати зміни у системі освіти своєї громади.
-
Небайдужих освітян, які незалежно від ролі турбуються про освіту у своєму місті або громаді та готові створювати свої освітні проєкти, аби впливати на систему освіти в регіоні.
-
Засновників й керівників приватних шкіл, які:
переконані, що стандартні підходи до управління навчальним закладом більше не працюють;
перебувають в пошуках унікальності свого навчального закладу — шукають відповіді "для кого?" та "про що?" моя школа;
готові переосмислювати ідентичність своєї школи та власну роль у ній;
прагнуть залучати викладачів, батьків, учнів та випускників у освітні процеси та розвивати свій заклад разом з ними.
Програма дає можливість:
Переосмислити систему управління освітньою установою. Знайти ті методи і підходи управління освітньою організацією, які дозволять відповідати на виклики сучасного світу і майбутнього;
Навести фокус навчального закладу навколо стратегічних цілей. Визначити ідентичність школи: хто ми? для кого? про що?;
Перебудувати логіку та формати взаємодії "школа-учень-батьки", відповідно до визначеної місії школи;
Обрати напрямок розвитку наявної або створення нової освітньої системи та синхронізувати її з місією більш ширшої системи — міста, громади;
Знайти свою управлінську роль в освітній системі, яка найбільш відповідає власним інтересам, сильним сторонам та покликанню;
Зрозуміти роль та можливості власного освітнього закладу/проєкту в екосистемі освіти;
Етапи набору у програму
3
2
1
Аплікаційна форма
Заповніть аплікаційну форму
Тестове завдання
Напишіть есей та роздуми над ідеєю проєкту для реалізації
Співбесіда
Пройдіть співбесіду з керівницею програми
На програмі працюємо у 3-ох навчальних напрямках:
1. Управлінський рівень — перехід з ролі вчорашнього вчителя у роль сучасного освітнього управлінця
а) Рівень "Я - лідер": переосмислення власної ролі у своїй управлінській системі:
-
Розуміння власних сильних сторін і талантів та визначення на їх основі своєї управлінської ролі в освітній системі;
-
Робота з власними управлінськими упередженнями (ментальними моделями) як основа поведінки управлінця;
-
Природа народження бажань.
b) Рівень "Команда"
-
Розуміння концепції управлінських ролей, рівнів зрілості;
-
Створення комплементарної команди: відбір та адаптація, мотивація, вирішення конфліктів та розвиток працівників;
-
Управління проєктами: генерація вмісту проєкту, зацікавлені сторони, ціннісна пропозиція, оцінювання, життєвий цикл та рівні планування проєктів.
с) Рівень "Система"
-
Розуміння поняття "Система" та основних законів функціонування систем;
-
Робота над актуальнимим дилемами всередині освітньої системи та пошук неочевидних win-win-рішень;
-
Налаштування системи внутрішніх комунікацій.
2. Стратегічний рівень — розуміння місця та можливостей власного навчального закладу в ширших системах
-
Визначення ідентичності власної освітньої системи: для кого та для чого ми існуємо?
-
Формування клієнтського виміру;
-
Реалізація клієнтського виміру всередині системи — бізнес-процеси;
-
Розвиток систем — зміна надсистеми: в яких надсистемах існує моя освітня система?
-
Культура як система смислів - в які глобальні системи ми вписуємо свою систему освіти?
3. Освітньо-педагогічний рівень — робота з експертами в освітній сфері, до якої будуть залучені команди шкіл
-
Переосмислення ролі школи — яка основна ціль та призначення школи сьогодні?
-
Робота з рівнем закону;
-
Ненасильницька комунікація як основа для побудови взаємодії всередині освітньої системи;
-
Оцінка в освітньому процесі/відповідальність дитини;
-
Розуміння біологічних основ функціонування людини: природа виникнення мотивації, відповідальності, ліні.
Таймлайн
Викладачі програми
Загальна вартість
Загальна вартість програми на одного учасника: 88 000 грн
* вартість у разі отримання ґранту — 21 000 грн
Ґранти
Для учасників з державного сектору є можливість навчання за грантові кошти від Освіторії та kmbs. Розмір гранту становить - 75% від вартості програми
Індивідуальні ґранти
Можливі індивідуальні гранти з повним покриттям вартості навчання
Участь командами
Пріоритетна участь — для команд від 3-ох осіб, щоб спільне навчання стало кроком до якісного вирішення освітніх питань не лише своєї власної освітньої системи, а й більш ширшої — міста чи громади
Місце проведення
Києво-Могилянська Бізнес Школа [kmbs]
Контакти
З усіх питань та уточнень, звертайтесь:
Тетяна Гупалюк